Monitor

  • Oraşul: Podgoriţa
  • Limba: sârbă
  • Circulaţie: 7 000

Fondat la Sarajevo în octombrie 1990, Monitor a fost săptămânalul a mii de intelectuali iugoslavi la început, opunându-se vehement mai ales politicii naţionaliste a lui Slobodan Milošević, apoi după divizarea Iugoslaviei, al elitelor naţionaliste muntenegrene. Dupa ce s-a mutat la Podgoriţa, revista a denunţat regulat corupţia regimului lui Milo Dukanovic, criticând tendinţele autocrate. Monitor a fost mult timp finanţat în parte de ONG-ul Open Society, al magnatului George Soros şi este în prezent controlat de grupul editorial Montenegropublic al magnatului Misko Perovic.

Pe web

Actualizat: 18 ianuarie 2017